2011. október 25., kedd

Samsung D900i független - MOST AKÁR 1 Ft-ért !!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Samsung D900i kártyafüggetlen mobiltelefon, egy ideje már nem használtam, és most pedig a töltőjét sajnos nem találom, bekapcsoltam, működik, csak sajnos az akkumulátor majdnem teljesen le van merülve, így nem nagyon tudtam tesztelni tovább a készüléket, annyit észrevettem, hogy a felső gombok kicsit nehezen reagálnak (de szerintem csak a por miatt lehet, amikor elraktam minden funkciója működött).
AZ AUKCIÓ 1 FT-RÓL INDUL, NINCS MINIMÁLÁR, ÍGY A LEGMAGASABB LICIT VISZI MAJD A VÉGÉN !!!
NE HAGYD KI, MOST AKÁR 1 Ft-ért A TIÉD LEHET !!!
Csere köszönöm, de nem érdekel, eladni szeretném.
Személyesen Debrecenben átvehető, illetve postázom is a postai díjszabás szerint!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-25 16:58
. Samsung D900i független - MOST AKÁR 1 Ft-ért !!! - Jelenlegi ára: 1 Ft