2011. július 30., szombat

Luna - szeretetteljes, nyugodt kutya (a kölyök)!

Luna - szeretetteljes, nyugodt kutya (a kölyök)!
Hello, my name is Luna. Én egy 4-5 éves vegyes fajta kutya a váll magassága kb 45cm. Abban a pillanatban élek Monika, a nevelőotthonban Portugáliában. Ez hozott engem baba egy Ferienanlange. Most már tudom húzni ezt a nagy békében a baba. Mivel ezek már nincs szüksége rám, és nagyon hamar sokkal inkább a saját családja szeret engem az összes Doll már nekem, most én vagyok schonmal a keresést.

Én egy nagyon kedves és ragaszkodó emberek kapcsolatos nő. Én nem mutatnak agressziót felé az emberek, akkor is, ha jönnek a közelben az én baba. Járok sokat, és jól kijönnek más kutyákkal. Szóval lehet, mint második kutya egy szép idősebb unokatestvérek családi lépés. Szorzás a kutyák, de fogalmam sincs, hogy miért tudtam képzelni, hogy még azután is, időm megszokni, hogy a kutyák iskolába menni, így még mindig meg kell tanulni mindent tudok, mint egy igazi családi kutya.

I am looking for a család, ahol az ember sok időt nekem, és én mindig is eltarthat sok séta. Mivel én vagyok a kedves barátságos kutya, én is felhívni a gyerekek. Mikor kapom lehetőséget, és lehetővé tette, hogy kezdődik utam egy új életre vagyok természetesen beoltott, microchipped, ivartalanított és tesztelt mellett az összes mediterrán betegségek.

INFORMÁCIÓK A kiskutyák lesz akkor a honlapon: www.familienanschluss-gesucht.de

Kapcsolat:
Sandra Wieser
Tel: 07183-427056
www.familienanschluss-gesucht.de
Ár: 270 Ft