2011. augusztus 25., csütörtök

Ennivaló kutya néz ki!

Ennivaló kutya néz ki!:
Hello my name is Jessy, és sajnos azt kell hogy anyukám, mert ő elvárja, hogy a második gyermek, és számomra nem több, akkor sok időt hagyott :-( Kell is. Én anyaméh gyermekei, macska-, víz-, labda játék és a sok petting. Más kutyákkal Én is világos, csak az elején, és nem vagyok biztos, de ha úgy érzem, belle, akik kedvesek számomra, akkor ez rendben van nekem :-) Szóval a obtimale Währe az otthoni számomra ház vagy lakás kerttel, ahol még Währe egy kutyát, mert éltem, mivel én voltam kicsi, egy idős hölgy kutyája mellett, és nem tudom, hogy ha nem írja alá otthon mindig :-) Ó, igen, most egy kicsit több mint 1 éves. Szóval ha érdekel kérem Önt velem Ó, igen én is szeretnék járni a motor valóban szórakoztató ;-)

lg Jessy
Ár: 50 EUR VB