2011. augusztus 26., péntek

Kedves Jack Russell hímivarú ajánlat fedezésére

Kedves Jack Russell hímivarú ajánlat, hogy megfeleljen:
Hé srácok,

Én Marley, a fiatal Jack Russell terrier és a geboren.Deckerfahrung 2009/10/03 már, de örülne, ha egy nő azt jelentést néhány játszani velem ne kerek, és ha minden elfér talán még belőle:).
Kabátom túlnyomórészt fehér, egy fekete folt a hátán, és egy pár apró pontok a fülét.
Én vagyok teljesen egészséges minden szükséges védőoltást, féreghajtó és meg vagyok természetesen csorba.

Én egy nyitott barátságos kutya, és megy minden, kutya idegenekkel és a gyerekek minden korosztálya, tartom magam nagy.
Kedvenc hobbija a játékokat játszani, és újra játszani:) Szeretem az úszás és élvezni fogja golyó.

Szóval ez az első, ha a még nyitott kérdésekre a válasz anyukám, remélem valaki jelentéseket is.

Szerelem Marley és a tulajdonos
ps kérjük nincs e-mail
Ár: VB