2011. augusztus 29., hétfő

Fajtiszta Labrador kölyök

Fajtiszta Labrador kölyök:
Szia kedves mester vagy úrnő! Én vagyok a fajtatiszta labrador kutya! 12 hetes, szerető és nagyon ragaszkodó, kíváncsi és nagyon játékos! Keresés az szokatlan módon egy új otthonában! Apám egy fekete labrador fajtatiszta kutya és egy szőke anyuka fajtatiszta kutyák! Én még mindig elérhető! Már tettem egy kicsit furcsa? Természetesen én geschipt és a beoltott! Szintén egy saját Eu-kártyával is rendelkezik kiállított egészségügyi bizonyítvány 6-szor voltam dewormed és jön a tiszta tenyésztés ház! Ez megy anélkül, hogy falánk magadról! Am, elvégre egy labrador, így szinte, mint egy porszívó! Előttem nem biztonságos! Legalábbis nem yet'm még egy baba! Ha kíváncsi hívásokat egyszerűen tárcsázás 0171-7577936 este 20pm is, mint a vezetékes számot 06765-949680 Ez üdvözli Önt nagyon szereti a még névtelen labrador durva! Wagner és a család
Ár: VB