2011. június 26., vasárnap

Diego, a fiatal kutya teli élet

Diego, a fiatal kutya teli élet
Hello, én vagyok elég szép vegyes fajta kutya neve Diego.
Én csak 10 hónapos, és abban a pillanatban az én vállmagasságban 63 cm.
Én jelenleg élnek menedéket szív ugrás.
Itt találsz engem egy csomó más kutyák. Így tudok jó lelkiismerettel
Azt állítják, hogy én vagy más nők, mint a férfiaknak is kompatibilis velem.
A természet, megmutatom magam itt, a menedéket, mint egy játékos, aktív kutya.
Megmutatom az összes öröm rejlik bennem. Futok, és elveszti az irányítást
mint a NÉGY MANCS arra utalnak, szaltó, számomra rappel, rázzuk össze magam, és
futnak. Én fogást pillangók, ugorj a pocsolyák és a szeretet az élet.
Itt a menedéket nem tudom megállítani az élő V. Én is szeretem cuddled.
Ebből nem tudok betelni. Nos, bevallom, még mindig kell egy kis
megtanulni, hogy nem jelent problémát. Alig várom, hogy az állatok, a kutya iskola
hogy látogassa meg, és megtanulják az alapvető parancsokat. "M Boring és kanapé krumpli
Én nem a megfelelő kutyát. Van gyerek? Ez nagyszerű lenne, mert szeretem
Gyermek. De ne legyen túl kicsi, mert én vagyok egy kicsit klutz néha.
Most már tudod, sokat rólam már, akkor csak meg kell hívni vissza.
Én már beoltott, microchipped, ivartalanított, veterán vizsgálta, és az EU útlevéllel.
Kérjük, látogasson el weboldalunkra,
Animal Shelter Herzsprung
Tel 033 965 / 20 704
Kérjük, hogy csak telefonos szolgálat
Ár: 260 Ft