2011. június 23., csütörtök

Lupo - nagy társa!

Lupo - nagy társa!
Huhu, én vagyok a Lupo, egy gyönyörű vegyes fajta kutya, és kb 1 év fiatal, a vállam magasság kb 55cm. Én landolt egy darabig ezelőtt itt Portugáliában a menedéket, mert a korábbi tulajdonosok nem volt vágy bennem. Ez természetesen nagyon unalmas üldögél örökké, és én sokkal inkább a család úgy szórakoztató dolgokat, és én is tapasztalat sokat. Ezért vagyok én most Németországban és Svájcban meg, hogy már nincs esélye van Portugáliában.

Én egy nagyon barátságos kutya az összes többi kutya itt a menedék megy. Abban a pillanatban élek kisebb kutyákkal együtt, amit nagyon jól működik. Én is kedves emberek és nagyon boldog vagyok, mikor fogok simogatta. Gyermekek elérhetőnek kell lennie az új családban akkor is, ha már nagyobb lenne a jó, akkor játszhat együtt. A kutya meg kell tanulnia szorzótábla, még mindig, hogy szeretnék menni a kutya iskolába tanulni mindent, amit tudniuk kell, mint egy igazi családi kutya.

I am looking for, akik sok időt nekem és vigyél sok nagy séták, és látom a világot. Ha jog, vagy kerékpározni, mint hogy nekem ez nem okoz problémát. Én is kísérik őket. Ha tudok utazni neked, én természetesen beoltott, microchipped, ivartalanított és tesztelték a mediterrán betegségek.

Kapcsolat:
Sandra Wieser
07183-427056
www.familienanschluss-gesucht.de
Ár: 270 Ft