2011. július 26., kedd

Dora - élénk kurva!

Dora - élénk kurva!
Hi, a nevem Dóra vagyok, 1-2 éves, és a vállamat magasság kb 50cm. Abban a pillanatban én vagyok még mindig menedéket Portugáliában. De mivel én sokkal inkább otthon, és túl sokáig ülök a menedéket most tesz engem is Németországban és Svájcban keresnek a hely számomra. Valahol lennie kell néhány ember, akik meg akarják elfogadni engem.

Én egy vidám és kíváncsi kutya. Amikor eljön, hogy meglátogasson itt a menedéket valaki várom annyira, és hadd becéz szuper boldog. Az unokatestvérem vagyok, barátságos, és még húzza a családban, ahol már van egy kutya. Gyermekek is rendelkezésre kell állniuk az új család, de én magam vagyok, mindig nagyon aktív kell egy kicsit idősebb. Mivel én még mindig nem túl képzett, és feltétlenül szükség van egy kis oktatás, szeretnék menni a kutya iskolába tanulni mindent, amit tudniuk kell, mint egy igazi családi kutya.

Keresek aktív emberek, akik sok nagy séták velem, azt hogy egy jó társ a kocogás vagy a kerékpározás. Tehát, ha van elég ideje, és el tudom képzelni, hogy fogadjanak el kell, hogy feltétlenül hívja alkalommal. Utazom természetesen beoltott, csorba, ivartalanított és tesztelték a mediterrán betegségek új életemet.

Kapcsolat:
Sandra Wieser
Tel: 07183-427056
www.familienanschluss-gesucht.de
Ár: 270 Ft