2011. július 26., kedd

Florian vesz még egy esélyt!

Florian vesz még egy esélyt!:
Hello my name is Florian vagyok, egy gyönyörű vegyes fajta kutya 7-8 évvel ezelőtt, és a vállamat magassága 55 cm. Én felvette az utcán, és hozta a menedéket itt Portugáliában. Azóta várok türelmesen, nap nap után, végül talál otthont, de mivel a lehetőséget, hogy itt Portugáliában, nagyon rossz. Bárki, aki igénybe veszi, még egy kutyát a 7 éves .... Tehát megpróbálom most a család Németországban vagy Svájcban meg, hogy át kívánja venni a számomra.

Én egy nagyon emberközpontú, barátságos és társaságkedvelő kutya. Az unokatestvérem, én jól tolerálható és ez képzelni egy szép szuka rajzolni. Ez igen hasznos lenne számomra, mert én életemben nem találkoztam sok. Tudom, hogy az élet a családban kutya, és még mindig nincs szorzótábla, én is fogalmam sincs. De én még fiatal ahhoz, hogy megtanulják mindazt, amit tudniuk kell, mint egy családi kutya. Menni kutyaiskolába szeretném határozottan, hogy egy nagyon szórakoztató. Én biztosan tanulni mindent nagyon gyorsan, és nem okoznak majd csalódást.

I am looking for a család sok időt és türelmet számomra. Azt mutatja meg, hogy milyen szép az élet, amikor van egy család és szerette. Ha van gyerek, meg kell még nagyobb. Igen, szeretem, amikor azt simogatta és cuddled lesz. Szeretnék egy szép séta és végül fuss keresztül rétek és mezők.

Ha van felkeltette érdeklődését, akkor hívja fel nekem, és talán hamarosan szervezni utam veled.

Én beoltott, microchipped, ivartalanított, és továbbra is vizsgálni minden mediterrán betegségek.

Kapcsolat:
Sandra Wieser
Tel: 07183-427056
www.familienanschluss-gesucht.de
Ár: 270 Ft