2011. július 24., vasárnap

Labrador kiskutyák, csokoládé / fekete, egészségügyi garancia / értékpapírok

Labrador kiskutyák, csokoládé / fekete, egészségügyi garancia / papers:
Labbi of Love

Labrador kölykök az egészségügyi garanciával, felelősségbiztosítás, törzskönyv (IRJGV), 8 óra kölyök iskola, dewormed többször csorbult, oltott (oltási EU), Gesudheitszeugnis az állatorvos, hogy elhagyja 22/07/2011.
Még mindig áll 2schwarze férfiaknál.

Amie és Sinan minket 27.05. nine csodálatos kölykök adni.
Felnőnek a házunkban és kert, a szocializált, valamint a kezdetektől fogva, hogy minden háztartási zajok, a kapcsolatot a család (3 gyerek), és a kutya csomagot.

Én is boldog, hogy a jövőbeli partner.

Mivel én vagyok cynologist (tanulni Canis) és a kutya tréner, boldog vagyok, hogy tanácsot és segítséget.

Abban az esetben, ha azt szeretnénk, hogy menjen el és ne vegye be a kutya, nem vagyok a házamban, ahogy a fórumon.

További info: labbiesoflove.de
Tel: 030-37308588 vagy 0173-1752380
Ár: VB