2011. augusztus 22., hétfő

Az ír szetter szuka 4 éves keres új otthont

Az ír szetter szuka 4 éves keres új otthont:
Hello my ír szetter szerelmeseinek


A nevem Luna, én egy nagyon szép, 4 - éves ír szetter szuka és találnak új otthonra.
Nem mintha nem lettem volna éppen ellenkezőleg, töltöttem egy nagyon boldog és a védett gyermekkor és a serdülőkor.
Mivel a személyes körülményeit, ami sajnos nem rendelkezik anyukám Bein hatása még mindig, úgy most kell keresni egy új otthont.

Akár szomorú vagyok tudni akarod?

Igen, de nagyon remélem, hogy talál egy szerető, felelősségteljes és sportos családi, ami nekem felejtsd el a szomorúságot gyorsan.

Nagyon kedves, emelt gyerekekkel, más kutyákkal és macskák, így nem probléma számomra.
Szobatiszta, szófogadó és engedelmes, én is megyek, mint autóval, és még egy jó pár órát egyedül csinálni, amit nem szakad,
mikor leszek jutalmazzák a megértés egy hosszú séta vagy a biciklizés.
Csak a póráz fut, amelytől meg az új "nagy barátja" még.
"M Ivartalanított, oltott rendszeresen és nagyon egészséges.
Saját játék értelemben nem különösebben jellegzetes, úgyhogy áll.

Nézd meg megnézi a képeket, és utána írja a kedvesem, hogy ki tudjuk megismerni hamarosan, mert éppen akkor, amikor a kedvesem igazán szeret, és úgy vélik, hogy ez tesz engem jócskán van, én nagyon hamarosan a szívemben egy kutya lehet egy szerető és szoros, de ezúttal az én utasításokat a befejezéshez a kutya napok ....

Alig várom, hogy ha egy nevető és egy síró szemmel szetter, aki biztosítani kívánja, hogy mindkét szem mosoly hamarosan újra?

A Luna
Ár: VB