2011. augusztus 20., szombat

Kis következetes Mischlingswelpin "Elli" igyekszik új otthont

Kis következetes Mischlingswelpin "Elli" célja az új otthon:
Szia Én Elly, keresem a 2011/9/12 egy új, szerető és állandó otthont.

Én születtem 2011/04/07 és én azóta alakult nagyszerűen.
Anyukám egy Jack Russell Mix Pinscher (utolsó kép), és apám a yorkshire-i Mix (második, utolsó kép).

Én vagyok az én testvérek együtt nevelték a házban, azt mondta minden elkényeztetett mit egy ilyen kiskutya.
A friss levegő, én is több alkalommal, és megtalálni ez csak jó.

A természet vagyok számítva több őszinte CIÓ "Armhund", hogy jó legyen a karját, és ha valaki ölelgetik velem, és simogatta a vastag hasát. Időről időre, de kapom: "öt perc", majd fordult a jobb oldalon.

Benyújtása alapján, én vagyok a beoltott és dewormed többször legalább 10 hetes. A 12. héten, amikor kellett hadd újra meg újra ne booster és egy veszettség elleni oltást. Eddig, én leszek wormed 2-szer és 2 többször dewormed Ababe

Az én új otthont hozok néhányat a szokásos takarmány.
Jó lenne, ha elém Kier alkalommal, mielőtt értem így is szippantás nekünk most.
Tehát most, ha érdekel a kis egér volt, akkor lépjen kapcsolatba velünk, és teszi NEN találkozót, hogy megnézze.

Az ár fix ár, néha az emberek csak megvenni a kutya 20 € NEN szeretné a ki helyet itt.

lg Nadine és Michael
Ár: 300 Ft