2011. augusztus 22., hétfő

SULKO, körülbelül 2 éves retriever - Mixrüde

SULKO, körülbelül 2 éves retriever - Mixrüde:
SULKO retriever - Mixrüde

Én vagyok a SULKO, egy körülbelül 2 éves, kb 55cm nagy Retriever Mixrüde. Én egy vicces srác, játékos, de én nem kell hosszú séták, vagyok szerény. Én jól kijönnek más kutyákkal, tudom, hogy gyerekek, akik gyalog engedelmesen pórázon, szobatiszta vagyok, és felhívni veled ivartalanított, oltott, wormed és egy bolha.

Adóegyezmény elleni védelem költségeit + díj: 250, - €

Sok kutya vár új otthonra.
(A kölyök, fiatal kutya, és még régebbi is)

Fontos: Abban az esetben, forduljon e-mailben, kérjük, jelezze telefonon sem, ahol el lehet érni!
Kapcsolat: Tel 02774 - 6691 vagy 0151-17619642

Mrs. Büdenbender
(Hétfőtől - vasárnapig 10:00-22:00 óra).
Ár: 250 Ft