2011. június 16., csütörtök

Figyelem Addictive! lélegzetelállítóan gyönyörű máltai-mix kutya

Figyelem Addictive! Egy jóképű máltai keverék kan:
Figyelem Addictive!
Egy szuper édes hold arca még mindig keres egy álom ház a legjobb ember a szív, és a kanapén.
Végre eljött az idő, és én is vegye le! Élek az anyámmal szereti a gyermekeket és macskák jelet, a porszívót, és én minden tipikus hétköznapi hangok gewöhnt.Ich 8 hetes, és szeretném, hogy vorstellen.Ich wormed és mögött, amikor így "az első oltást.
A Lélegzetelállító herceg!
Nekem is van egy hulladék doboz működik, de nem mindig több és több.
Hozok is egy élelmiszer csomagolásán a Næste napig.
"M Egy gyönyörű plüss labda egy kicsit szív mágnes.
Anya egy fajtatiszta Shih-Tzu apja egy fajtiszta máltai
szuper édes, fiatal !!!!! Én testvérek minden már találtak egy álom ház egy csodálatos család, de valószínűleg, sajnos, nincs.
Most úgy néz ki, egy fantasztikus család sok szeretettel és a biztonság.
Szeretem ezt a vidám, okos törpe csak van!
Ő volt szeretettel fel a házban, nagyon szerette a gyermekeket, továbbra is alacsony, hosszú hajú. Mi a jó hírű tenyésztő akik ismeretekkel. Kérdéseivel forduljon előtt és után a vásárlás az Ön oldalán.
A kamat és a kérdéseket csak telefonon Tel: 039423/8853
Ahhoz, hogy látogassa meg vagyok Szász-Anhalt Halberstadt!
Ár: 400 Ft